run-log

run-log.com

sobota, 5 października 2013

XXX Rekreacyjny Bieg im. H. Brauna


Kiedy? 6 kwietnia 2013 roku
Długość trasy: 5 km
Osiągnięty czas: 29:25

To był mój pierwszy oficjalny bieg.  Nie powiem – trochę się wtedy stresowałam. Mimo, że był kwiecień, to jednak zima nie powiedziała jeszcze wtedy ostatniego słowa, także było dosyć zimno – nie wiedziałam więc, czy trzęsę się, bo mam lekka tremę, czy dlatego, że jest mroźno ;)
            Na starcie nie było zbyt dużo osób – był to dość kameralny bieg. Tuż przed rozpoczęciem „tuptałam” w miejscu, gdy zagadnęła mnie jedna kobieta. Okazało się, że ona też biegnie pierwszy raz. Trzymała komórkę w ręku i ustawiała stoper. „Na jaki czas biegniesz?” – spytała. Wybuchnęłam śmiechem i odpowiedziałam, że chcę po prostu dobiec.
            Gdy wystartowaliśmy, biegłam na samym końcu – jak mantrę powtarzałam sobie, żeby przede wszystkim rozpocząć wolno i w swoim tempie. Po pewnym czasie zaczęłam jednak wymijać poszczególne osoby. Trasa liczyła dwa okrążenia i niestety nie była oznaczona. Także pod koniec pierwszego kółka, jako że nikt nie biegł bezpośrednio przede mną, ja i kobieta, z którą wcześniej rozmawiałam, pobiegłyśmy trochę inną drogą i zrobiłyśmy parę dodatkowych metrów.  Przy kolejnym okrążeniu pobiegłyśmy już prawidłowo.
            Przy dobieganiu na metę prowadzący wyczytywał moje i imię i nazwisko (brał pod uwagę numer startowy), zaś przy wręczaniu medalu był podawany jeszcze czas. Co czułam? Dumę -  z tego, że dałam radę, radość - że już jest po wszystkim i ulgę - że nie byłam ostatnia ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz