run-log

run-log.com

niedziela, 13 kwietnia 2014

WINGS FOR LIFE WORLD RUN - co nowego?



Ledwo opadły emocje po półmaratonie, a już niedługo kolejny z  najbardziej wyczekiwanych przeze mnie biegów tego roku – Wings For Life World Run już za 20 dni! O idei i celu biegu pisałam już wcześniej  (a dokładniej tutaj - klik).



Bieg jest coraz bardziej promowany- stoisko Wings For Life World Run można było spotkać chociażby na targach Expo przed półmaratonem. Do wspólnego biegania zachęcają także znane osoby, które również pojawią się na linii startu (m.in. Monika Pyrek, Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Bujakiewicz, czy prezydent Poznania - Ryszard Grobelny). Jedną z najnowszych atrakcji biegu jest to, że podczas zapisu można dołączyć do jednej z 4 drużyn:

Drużyna Adama Małysza

źródło



Drużyna Beaty Sadowskiej

źródło

Drużyna Jerzego Skarżyńskiego


Drużyna Szymona Godźka

źródło


Przed rozpoczęciem biegu członkowie poszczególnych drużyn będą mieli okazję spotkać się z kapitanem, zdobyć autograf, czy zrobić zdjęcie. Osobiście zapisałam się do drużyny Adama Małysza :D

Zapisy na bieg trwają do 20 kwietnia. Jeżeli ktoś już wcześniej się zapisał i chce zmienić swój klub na którąś z poszczególnych drużyn, wystarczy napisać tutaj: http://www.wingsforlifeworldrun.com/pl/kontakt/ .  Ja tak zrobiłam i podziałało. 

Bieg nie ma mety, więc od uczestnika zależy ile kilometrów przebiegnie. Osobiście celuję w jakieś 15 km :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz