run-log

run-log.com

piątek, 14 marca 2014

Oficjalne otwarcie sezonu biegowego



Już jutro pierwszy bieg oficjalny po kilku miesiącach przerwy – Maniacka Dziesiątka! Muszę powiedzieć, że już się stęskniłam za udziałem w zawodach – za tą niepowtarzalną atmosferą, emocjami i sprawdzeniem własnej kondycji. Jestem też ciekawa jak moja forma prezentuje się po zimie. Przyznam się, że ostatnio czułam się trochę zmęczona i zniechęcona treningami (czyżby przetrenowanie?). Jednak w tym tygodniu zauważyłam już, że jest już lepiej i pozostaje wierzyć, że był to przejściowy kryzys. Jak jest naprawdę – okaże się prawdopodobnie jutro. 


Przy odbieraniu pakietu startowego można było wybrać bidon lub skarpetki firmy Asisc. Wybrałam bidon, bo do tej pory biegałam ze zwykłymi butelkami:



Jeżeli już jestem przy temacie zawodów, to ostatnio przypadkiem natrafiłam na ten bieg -> menexpertsurvivalrace.pl  i muszę powiedzieć, że udział w nim mnie bardzo kusi :D Na trasie biegu będzie rozstawionych 30 przeszkód - trzeba będzie się czołgać, wspinać, wdrapywać, schylać i taplać w błocie. Prawdziwa przygoda w środku miasta! Z moim słabym zmysłem równowagi oraz przeciętną koordynacją może być naprawdę ciekawie. Ba! Prawdopodobnie namówię do udziału mojego męża, którego również ten bieg zainteresował (i, nawiasem mówiąc, byłby to jego debiut). Negocjacje jeszcze trwają, ale są spore szanse, że na starcie pojawimy się razem. 

A jak tam u Was? Kalendarz biegowy się powoli zapełnia?:)

1 komentarz:

  1. Powodzenia jutro! Też wybrałem bidon :)
    facebook.com/pokonacsiebie

    OdpowiedzUsuń